Tuesday, 12 May 2015

Nieuws: The Antiquary krijgt een nieuw jasje


Tomatin distillery heeft besloten om hun premiummerk The Antiquary, een blended Scotch, een nieuwe jas aan te meten. Ze willen daarmee het merk een nieuw elan geven en toch de geschiedenis en afkomst van een van de oudste whiskymerken proberen in ere te houden.

De iconische diamantvormige geslepen fles blijft bestaan, maar ze wordt iets smaller, hoger en met meer details. Pocket Rocket Creative ontwierp nieuwe labels en verpakkingen om de unieke vorm van de flessen nog meer in de verf te zetten. Dit moet een tweede unique selling point worden, naast het hoge percentage malt whisky in de blend.


The Antiquary, en vooral de 12-jarige en 21-jarige versie, zijn zeer populair in o.a. Frankrijk, Portugal, Rusland, Angola, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De nieuwe ontwerpen werden in 2014 al getest in Chili en worden nu wereldwijd uitgerold.

Van oud naar nieuw…

The Antiquary Finest


The Antiquary 12


The Antiquary 21

Share:

0 comments:

Post a Comment